مهرجان سوريا نصر قريب

0 comments


مهرجان سوريا نصر قريب




السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا حصل معايا موقف يوم"2/5/ 2013 " ودا كان يوم $مهرجان سوريا نصر قريب$ اللي شارك فيها اعضاء سحابة أمل ف كلية تمريض حابه اني اشاركه معاكم
اولا انا طالبة ف كليه تمريض معايا زميله ف الكليه كانت حابه انها تشارك معنا ف الفريق بعد كدا تراجعت وماحبتش انها تشارك المهم جات يوم المهرجان وانا وبوزع ورق الدعايا بتاعته المهرجان قالتلي بت انتي انا مابتقش مرتاحه ليكي وانا بصراحه اضايقت اوي المهم انها بعد المهرجان مسكت ايديا جااااااااامد اوي وقالتيلي هقولك حاجه فبقولها قولي قالتلي بجد "جزاكم الله خيرا " اقسم بالله العظيم كلمتها دي وطريقه مسكت ايدها ليا انا كنت طايره من الفرحه انها قدرت اللي عملناها وحست بقيمته احب اقول كلمه تانيه احنا اسمنا¨°•√♥ سحابة أمل ♥√•°¨ المعتاد ان اي سحابه بتنزل قطرات مطر وكل قطره بتنزل بيكون قدمها نبته بتخرج احنا مختلفين شويه كتيييير اوي خالص اننا مش بنزل قطرات مطر احنا بنزل بني ادمين وبعد اللي شفته وبشوفه ف كل عمل لينا من ردود افعال واقبال من الناس انا متاكده ومتيقنه ان كل فرد من افراد فريقنا العزيز لما بيروح مكان هيكون فيه نبته طيبه بتنغرز ف اصحاب المكان دا بسبب اننا اتوجدنا ف المكان دا ومش تواجدنا بس هو السبب لوحده كمان ايمان فكرتنا وهدفنا احب اننا كلنا نخلص نيتنا لله وحده لان اللي احنا فيه دا بفضل الله اولا واخرا والحمد الله انه استعملنا وأسال الله العظيم ألا يستبدلنا وثانيا انا فخووووووووووووووووووره جدا اني جزء من الفريق دا واحب اطلق عليه الصـــــــــــرح العظيم لان كلمه فريق دي اقل من مكانتنا بكتير صرحي الكبيييييييير الي الاماااااااام للاماااااااااااااااااام للامااااااااااااااااااااام
¨°•√♥ سحابة




















ومع فيديو كلمه فريق سحابة أمل واسكتش عن القضيه السورية






إرسال تعليق